Voetbalkamp XL in de zomervakantie bij Brederodes!

De-Utrechtse-Voetbalschool-Voetbalkampen-03
De-Utrechtse-Voetbalschool-Voetbalkampen-004

Maak plezier tijdens onze voetbaldag

De Utrechtse Voetbalschool organiseert tijdens de komende schoolvakantie op 17 en 18 augustus een voetbalkamp XL editie voor kinderen tussen de 4 en 15 jaar bij v.v. Brederodes. Tijdens deze dag staat lekker voetballen en plezier maken centraal. Wij dagen de deelnemers uit om tijdens verschillende techniek-, coördinatie-, spel- en partijvormen hun eigen kwaliteiten te verbeteren.

Tussen de middag wordt een lunch verzorgd voor alle kinderen. Beide voetbaldagen zijn van 09:00 tot 15:30 uur en de kosten zijn €89 per persoon. Deze prijs is inclusief lunch, drinken en tussendoortjes gedurende de dag. Wil je het unieke (rode) Nike voetbalshirt van de UVS? Dan betaal je €115!

Inschrijven voetbaldagen Brederodes

Stap 1 van 11

Inschrijven voetbalkamp bij v.v. Brederodes

Stap 1 van 11

De sfeer van vorige edities

Benieuwd naar de sfeer tijdens onze voetbaldagen? Bekijk dan de foto’s om daar een eerste indruk van te krijgen!